سوالات متداول
حساب کاربری
1- برای ثبت نام و ورود به سایت چگونه عمل کنم ؟
پاسخ : تمامی موارد مرتبط با کاربران در صفحه پروفایل کاربری قرار می گیرند . برای ورود به این صفحه می توانید اینجا را کلیک کنید .
2- چرا برای ایجاد حساب کاربری به ایمیل نیاز دارم ؟
پاسخ : یکی از راه های ارتباط ما با شما از طریق ایمیل می باشد . در فرآیند خرید بسته های سفر ، بلیط مسافران و خرید اینترنتی صنایع دستی فاکتور خرید و اطلاعات سفر به ایمیل شما ارسال می شود . برای ارتباط بهتر از سرور های جیمیل اقدام به تهیه ایمیل (رایانامه) بنمایید .
3- چرا با وجود درج ایمیل صحیح در سایت باز هم برای من ایمیلی ارسال نشده است ؟
پاسخ : در ارسال ایمیل از طرف ما ایرادی وجود ندارد. در صورتی که پس از طی زمان بیش از 10 دقیقه باز هم ایمیل دریافت نکردید ، حتما قسمت spam در ایمیل خود را نیز بررسی بفرمایید .
ثبت و پیگیری سفارش
1- آیا با حساب کاربری خودم می توانم برای افراد دیگری سفارشی رو ثبت کنم ؟
پاسخ : بلی ، شما می توانید با داشتن اطلاعات هویتی افراد برای صدور بلیط و درج آن در هر بسته سفر ، برای دیگران بلیط تهیه کنید . پس از اتمام فرآیند خرید اینترنتی افراد با اطلاعات ثبت شده شما می توانند از خدمات پروازی استفاده نمایند . نکته قابل توجه این است که اطلاعات سفر به ایمیل درج شده در پروفایل کاربری شما ارسال خواهد شد .
2- آیا برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید و یا تورهای مورد علاقه اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
3- آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بلی ، شما می توانید تا 1 ساعت تور مورد نظر خود را که از طریق اینترنت از شرایط پکیج مسافرتی آن مطلع شده اید را برای خود رزرو نمایید . بدیهی است برای پرداخت هزینه بسته سفر می توانید از روش های ارتباط با ما : مراجعه حضوری به دفتر شادان گشت آریا ، واریز کارت به کارت و یا واریز به حساب شرکت اقدام نمایید . شایان ذکر است سریع ترین روش خرید و رزرو سفارش ، خرید اینترنتی می باشد .
4- در مرحله پرداخت هزینه سفارش مبلغی اندک به خرید اضافه شد . دلیل چیست ؟
پاسخ : در خرید از درگاه الکترونیکی pay.ir مقدار 0.05 درصد از مبلغ تا سقف 2 هزار تومان به عنوان هزینه تراکنش به مبلغ سفارش اضافه می نماید .
5- آیا تعداد خرید بسته سفر محدودیتی دارد؟
پاسخ: بلی ، تعداد موجود هر بسته سفر در کنار آن درج خواهد شد . شایان ذکر است تعداد موجودی اتاق ها با یکدیگر متفاوت هستند به عنوان مثال ممکن است یک بسته سفر با اتاق دو تخته بدون موجودی اما در همین بسته سفر اتاق سه تخته با 6 تخت موجود باشد .